[O2] Dywaniki tekstylne i jakieś "wkręty"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Dywaniki tekstylne i jakieś "wkręty"

    Zamieszczone przez Jacomelli
    Czy ktoś korzystał z czyszczenia dolotu, wtrysków czy turbin urządzeniem Jet Clean Tronic (Liqiud Molly)? http://www.liqui-moly.pl/jct.html

    Jakieś doświadczenia? Opinie?

    Ja u siebie jeszcze nie czyściłem, a przy przebiegu ponad 250k, pewnie sporo syfu się nazbierało.


    pozdr
    nie wierzę w to że jakikolwiek cudowny specyfik usunie centymetrowy nagar z kolektora dolotowego czy kanałów ssących w głowicy jak ktoś widział konkretnie za***ny kolektor to wie o czym mówię

  • #2
    [O2] Dywaniki tekstylne i jakieś "wkręty"

    Kupiłem w ASO oryginalne dywaniki tekstylne. W każdym z czterech dywaników są dwie dziury w tylnej części. Z przodu ok bo wystają mi pod fotelem takie dwa bolce na które przyszły te dziury. Jednak tylne dywaniki maja po dwie dziury a w podłodze nie z tyłu nie ma tych bolców.

    W zestawie z dywanikami jest osiem takich bolców. Wkręcając je w podłogę tak aby weszły w dziury dywaników jakoś tak nie trzymają się. Chcąc wypiąć z nich dywanik podnosi się poszycie podłogi. Robiłem to delikatnie i udało się dywanik odczepić. Z tych bolców z przodu ściąga się wygodnie dywaniki. Może źle te śruby wkręciłem? Doradźcie!

    Komentarz

    • pandzik
      RS
      • 2011
      • 2254
      • Seat

      #3
      Ja z tylu nie mam bolców a wszystko sie ładnie trzyma.

      Komentarz


      • #4
        pandzik, a dziury w dywanikach tylnych i wkręty w komplecie?

        Komentarz

        • pandzik
          RS
          • 2011
          • 2254
          • Seat

          #5
          Dziury zasklepione oryginalnie a bolców nie miałem. Tak je dostałem gratisem przy kupnie. Ori dywaniki gumowe Skody.

          Komentarz

          • FRESH
            Drive
            • 2012
            • 86
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            wrzuc fote

            Komentarz

            • gradek
              RS
              • 2010
              • 12900
              • Superb III (3V3)

              #7
              namo szukaj czegoś w wym stylu Spinka

              Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
              Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
              Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

              Komentarz

              • jamesbondzio
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Octavia III (5E3)
                • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                #8
                namo, ja juz u siebie miałem zarówno Ori Aso Skoda a teraz mam zamienniki kupione u nas na forum.





                generalnie oba zestawy trzymają jak przybite na kołkach które były /są w aucie od nowości.
                moze masz jakoś źle dopasowane albo nie od kompletu.
                może na jakim zlocie poproś kogoś i sprawdź dywaniki w innym aucie.
                zwróć uwage czy te kołki które masz z przodu maja przy podstawie jakiś zwężenie którego nie ma w tych kołkach od nowego kompletu.
                kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                Komentarz

                • Borsuk2
                  L&K
                  • 2010
                  • 1203

                  #9
                  namo, kołki przytrzymujące dywaniki wkręcane są w wykładzinę podłogi. Z przodu ma to sens, bo dywaniki lubią się przesuwać. Natomiast z tyłu dywaniki tak dokładnie przylegają do wgłębień podłogi i nie mają możliwości się przesuwania, że nie ma sensu dodatkowo dziurawić wykładziny. Wiem, że wiele osób rezygnuje z tylnych kołków. Mi też je odradzono i z nich zrezygnowałem. Choć na upartego również z tyłu można je wkręcić w wykładzinę. Tylne dywaniki przecież też mają stosowne otwory na kołki.
                  Załączone pliki
                  Fajna stronka

                  Komentarz


                  • #10
                    Moje wyglądają mniej więcej tak:

                    W czterech dywanikach po dwie dziury. Na przód to norma, bolce były fabrycznie i z pewnością po to bo z przodu dywaniki lubią się przesuwać.

                    Tylko na co te kołki do tyłu? Uciąłem więc z bolców gwint i zaślepiłem dziury w tylnych dywanikach.

                    P.S.

                    Fajny sklep znalazłem http://milotec.kiev.ua/

                    Komentarz

                    • skamilos
                      Classic
                      • 2011
                      • 10

                      #11
                      namo ale w czym fajny ten sklep??? 8) bo ceny przy obecnym kursie z kosmosu sprawdziłem kilka rzeczy które mnie interesują i nic nie wezmę
                      Barca forever

                      Komentarz

                      • Set
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 113

                        #12
                        Ja seryjnie mam wszędzie kołki i z przodu i z tyłu.

                        Nikt się nie pytał, czy chcę je mieć czy nie.

                        Komentarz

                        • rumcajs_kr
                          Rider
                          • 2011
                          • 318
                          • Fabia

                          #13
                          Ja po zakupie or.gumowców też dostałem kołeczki w gratisie,a w mojej octavce nie było ich od początku, więc położyłem dywanik, delikatnie napunktowałem bitem miejsce gdzie ma być kołek i bez większych problemów wkręciły się i trzymają się jakby były od samego początku...być może źle je wkręcałeś...ale widzę,że chyba już sam inaczej "problem" rozwiązałeś :szeroki_usmiech
                          Moja nowa pasja

                          Były posiadacz O1FL

                          Były posiadacz 6Nki

                          Komentarz

                          • Big
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 6389

                            #14
                            Ja mam seryjnie kołki zarówno z przodu jak i z tyłu - tak przyjechało auto z fabryki. Co więcej moje kołki mają jeszcze blokady - góre kołka jest obracana i po włozeniu dywanika zamyka się ja poprzez jej obrócenie. Nie wiem może dlatego, że to wersja elegance ?
                            Ale i dziury w moich dywanikach - mam oryginalne welurowe - wygladają troche inaczej niż na tych z powyższego zdjęcia.
                            Czarny Elegance

                            Komentarz

                            • Eidos71
                              RS
                              • 2011
                              • 2050
                              • Octavia II (1Z3)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #15
                              W mojej elegantce kołki seryjne są tylko z przodu. Z tyłu księgowy widać uznał je za zbędne :szeroki_usmiech
                              Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                              MOJA FURKA

                              Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                              Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                              Komentarz

                              • piociel
                                Rider
                                • 2010
                                • 526
                                • Volkswagen

                                #16
                                Zamieszczone przez rumcajs_kr
                                Ja po zakupie or.gumowców też dostałem kołeczki w gratisie,a w mojej octavce nie było ich od początku, więc położyłem dywanik, delikatnie napunktowałem bitem miejsce gdzie ma być kołek i bez większych problemów wkręciły się i trzymają się jakby były od samego początku...być może źle je wkręcałeś...ale widzę,że chyba już sam inaczej "problem" rozwiązałeś :szeroki_usmiech
                                Ja zrobiłem dokładnie to samo...i działa
                                Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                Komentarz

                                Pracuję...